Articole

Proteina

Înapoi
PEAK WEEK - CELE 10 ZILE DINAINTEA UNUI CONCURS DE CULTURISM - ABORDARE 100% STIINTIFICA

19.06.2021

De departe cel mai stiintific si mai amanuntit ghid pentru "peak week" tradus in limba romana pe care il veti gasi. Totul pus intr-un limbaj cat mai simplu si explicat pe intelesul tuturor. 

Cantitatile de carbohidrati, diuretice, antrenament, sodiu, potasiu, cantitatea de apa

Acest articol conține cinci părți:

1. Descarcarea totală și incarcarea glicogenului

2. Manipularea sodiului

3. Hidratarea corespunzatoare

4. Cum sa combinam totul: pregatirea pentru concurs

5. Un exemplu - Pregătirea concursului meu actual! (INCLUSIV ANTRENAMENT)


Aflați cum să combinati toate elementele pentru a obtine cea mai masiva, definita si voluminoasa forma a voastra! In acest articol veti gasi exact ceea ce am făcut pentru a mă pregăti pentru MuscleMania World.

Francesco Casillo"

Suplimente folosite o scurta perioada, cu efecte pozitive permanente?!!

08.02.2021

"In ultimele luni am primit in mod repetat intrebari de genul:

Daca folosesc X supliment si dupa o perioada de timp incetez administrarea, sunt sustinute efectele sau nu?”

In articolul de mai jos raspund cat se poate de detaliat la aceasta intrebare.

7 MITURI "DEMOLATE"

02.12.2020

1.“Creatina cauzeaza retentie de apa si ar trebui evitata mai ales precopetitional si in ziua concursului”
2.“Daca femeile se antreneaza cu greutati(mari) vor devenit masive/masculine.”
3. “Nu exista forma de scena sau definire pronuntata fara broccoli, orez alb si piept de pui”
4. “Toate pudrele proteice sunt la fel deci nu conteaza de care folosesti”
5. “Este necesar sa luam produse de detox si sa tinem cure de detox cu sucuri”
6. “Dietele hiperproteice sunt daunatoare rinichilor”
7. “Suplimentarea cu BCAA inainte de antrenament si in timpul antrenamentului este BENEFICA”