NEWSLETTER

Lasati adresa de email pentru a primi noutati si informatii

Articole

Masa musculara

Înapoi
Suplimente folosite o scurta perioada, cu efecte pozitive permanente?!!

08.02.2021

"In ultimele luni am primit in mod repetat intrebari de genul:

Daca folosesc X supliment si dupa o perioada de timp incetez administrarea, sunt sustinute efectele sau nu?”

In articolul de mai jos raspund cat se poate de detaliat la aceasta intrebare.

7 MITURI "DEMOLATE"

02.12.2020

1.“Creatina cauzeaza retentie de apa si ar trebui evitata mai ales precopetitional si in ziua concursului”
2.“Daca femeile se antreneaza cu greutati(mari) vor devenit masive/masculine.”
3. “Nu exista forma de scena sau definire pronuntata fara broccoli, orez alb si piept de pui”
4. “Toate pudrele proteice sunt la fel deci nu conteaza de care folosesti”
5. “Este necesar sa luam produse de detox si sa tinem cure de detox cu sucuri”
6. “Dietele hiperproteice sunt daunatoare rinichilor”
7. “Suplimentarea cu BCAA inainte de antrenament si in timpul antrenamentului este BENEFICA”

Cand luam proteina din zer ?

22.02.2017

 Pentru a maximiza efectele suplimentelor asupra dezvoltarii masei mulculare se recomanda adminitrarea lor in anumite perioade ale zilei. Proteina din zer este pe buna dreptate cel mai cautat supliment...